Diskrétní sexuologická ordinace: Sexuolog MUDr. Jiří Čalkovský je atestovaný a erudovaný sexuolog s více než 20tiletou praxí v oboru

SEXUOLOGICKÁ ORDINACE BRNO

spolehlivá léčba funkčních sexuálních poruch mužů i žen.

Diskrétnost - zaručené soukromí na časovky, které jsou odděleny, tj. zvlášť pro muže a zvlášť pro ženy.

Sexuologická poradna
Manželská a partnerská poradna

Lékařské centrum jehož prioritou je zachování absolutní diskrétnosti a nadstandardu kvalitních odborných služeb za přímou platbu a dostupnost kvalitního standardu i za úhradu zdravotní pojišťovnou.

Sexuolog v ambulanci řeší sexuální obtíže mužů i žen: léčí poruchy erekce, předčasné ejakulace, poruchy orgasmu, frigidity, snížené sexuální touhy, neplodnost, aj. včetně sexuologické gynekologie. Sexuolog vás připraví na erotickou dokonalost příjemného prožitku pro muže i ženu v každém věku, na spolehlivý pohlavní styk a sex bez obav.

Sex ordinace ve městě Brně je dostupná MHD do 10 min. Nerušené a příjemné privátní prostředí u nás vytváří atmosféru ve smyslu rodinného lékaře. Ambulance sexuologa - Odborné specializované regionální zařazení - sexuologie Morava: sexuologie Brno, Olomouc, Prostějov, Hodonín, Kyjov, Znojmo, Jihlava, Havl. Brod, Svitavy ...

Testování hormonů(gonádotropní hormony, mužské hormony, ženské hormony) a komplexní vyšetření je u nás samozřejmou součástí diagnostiky a spolehlivé léčby. Věnujeme pozornost i celkovému zdravotnímu stavu pacienta, neboť jsme si vědomi skutečnosti, že sexuální poruchy jsou často prvním signálem možného nástupu závažné systémové choroby jako jsou srdečně-cévní onemocnění (vysoký tlak, ateroskleróza, ischemická choroba srdeční, infarkt), cukrovka, onemocnění prostaty, onkologická onemocnění, andropauza a hormonální poruchy, psychický stav aj.
Poskytujeme zaručenou diskrétnost i dostatek času na pohovor s pacientem i na komplexní odborné vyšetření.
.

TEL: 549 256 561